tisdag, juni 14

Till Ann-Sofie från Lotta

Har precis läst ut Den hemliga historien, som Sara skrev fint om förra året. Och ja, jag gav den en femma. Jag köpte min bok förra året men har inte kommit mig för att läsa förrän nu, och omslaget är verkligen fulsnyggt på något nittiotalsvis.


I boken låg även ett grattis till studenten-kort samt att det fanns ett meddelande på insidan av pärmen:


Kan inte riktigt släppa det där meddelandet. För det första är jag vansinnigt nyfiken på vad Ann-Sofie tyckte om boken, och sen undrar jag verkligen om Lotta läst den innan hon gav bort den. Känns lite märkligt att be någon läsa den här och hälsa "Carpe diem". Men jag vet inte, det kanske bara är jag.

1 kommentar:

Emmas Bokhylla sa...

Jag alskar nar man hittar gamla meddelanden i bocker, far mig alltid att fundera pa vem som fick den, vem som gav den etc. Precis som du!