måndag, juni 13

Som alvedon, typ.

Jag vet att vi tjatar om Frey. Ni som läser här ofta måste ju någon gång ha tänkt Nämen nu måste jag bara läsa en bok av den där James Frey som bokcirkus! tjatar så mycket om. Det bör ni ha gjort, om ni inte redan läst det vill säga.

Jag har nu även gått så långt att jag botar min pojkväns ajajstackarsmigsyndrom (här skulle jag kunna raljera om män och sjukdomar, men eftersom jag tycker så synd om honom så låter jag bli) med Frey. Hur då? undrar ni.

Jo, genom att sticka The Final Testament Of The Holy Bible i hans hand för att ge honom någonting annat att tänka på.

Och tänka sig, det funkar! Han läser och läser och läser.

Precis som huvudpersonen i ovan nämnda bok, så botar Frey härmed sjuka. Halleluja!

3 kommentarer:

Frida sa...

Jag har bara läst Tusen små bitar. Men jag är verkligen sugen på både den du nämner här, men kanske framför allt Bright shiny morning. Kanske blir ett litet bokpaket beställt ikväll, så sugen är jag känner jag nu :)

Jojjo sa...

Och DÄR längtar jag ännu mer på att boken jag vann ska dimpa ner i brevlådan!

Evelina sa...

Jojjo, boken postades igår, du borde få den inom kort!