onsdag, juni 8

Och vinnaren är...

Vi i bokcirkus! träffades ikväll för att utse vinnaren i vår utlottning. Det hela var MYCKET spännande. Först la vi små lappar med namnen på alla som kommenterat de båda inläggen i mitt glasögonfodral och skakade skakade skakade.
Sen fick alla dra var sin lapp med ett namn på. Dessa gick till en så kallad semifinal i utlottningen:
Därefter la vi tillbaka namnen från semifinalen i glasögonfodralet och skakade skakade skakade igen innan vi drog en lapp med vinnarens namn. Och vinnaren blev...

Jojjo! Jippie hurra! Grattis! Skicka ett mail till oss med ditt namn och adress så ser vi till att boken landar i din postlåda. Vi vill även passa på att tacka alla som kommenterade och ville ha boken, ni var många och vi blev glada.

6 kommentarer:

Colombialiv sa...

Åh, attans att jag inte vann, men grattis Jojjo!

Och så himla fina nagellack ni har, brudar.

enligt O sa...

Håller med, naglarna är grymma. Nu har jag dessutom ett skäl att shoppa bok eller kanske böcker.

Johanna sa...

ÅH, så var jag med ända till semifinalen! Mycket besviken. Får helt enkelt köpa boken ;)

Och ja, snygga nagellack!

Jojjo sa...

Men oj, jag blir ju alldeles gråtfärdig av lycka! TACK!!! Mail kommer garanterat, så himla glad jag blev nu! :) (förlåt för smileyn Linn, jag kunde bara inte låta bli)

Matilda sa...

Den snyggaste kombinationen av nagellack hade ni i alla fall. Grymt!

...med näsan i en bok... sa...

Åh, jag kom till semifinal! Bara det känns ju som en bedrift!