onsdag, oktober 6

Fina paket

Det har regnat lite böcker över mig på sistone och jag måste säga att DET ÄR HELT FANTASTISKT! Det finns få saker som är så underbara som att komma hem till böcker på hallmattan. En rikedom liksom. Idag fick jag det allra finaste paketet från X-publishing! Jag var tvungen att fotografera innan jag öppnade det för att komma ihåg. Och för att visa förstås. Jag tycker att förlagen har varit generösa med recensionsex. Alla utom ett, men detta återkommer jag till. Jag kom dock på (lite sent) det där med att man ska hinna läsa dem också. Jag blir så exalterad över hur mycket fina böcker det finns att jag inte har tänkt på hur mycket det även blir att läsa. Det ska ju helst göras medan böckerna är aktuella också. Jag har därför delat ut lite böcker till de andra i bokcirkus! och Sara har ju redan recenserat Mark Levengoods bok. Jag tror minsann att jag ska stänga in mig en helg snart och bara läsa läsa läsa. Kan man kanske även ta ledigt från jobbet och läsa?

Inga kommentarer: