lördag, juni 19

Jäkla bibliotek

Jag tänkte idag att jag skulle ta tag i den där utmaningen som Jenny hittade på. Jag har bestämt mig för att läsa den här. Eftersom jag även har bestämt mig för att inte röra mig in mot stan och bröllopsyran här i Stockholms stad tänkte jag att jag ska testa ett av de lokala biblioteken. Det var alltså en stor del av min planering för dagen och det kändes nästan lite spännande att jag skulle utforska nya miljöer. Men nej. Då var bibblan tydligen stängd! Vad är det för trams? Stängt både lördag och söndag. Alltså, ÅH, jag vill inte in till stan! Men jag vill så gärna ha min bok! Jag känner att det här bröllopet sätter käppar i hjulet för mig.

3 kommentarer:

Evelina sa...

Jag tror att jag har boken i bokhyllan, vill du låna?

Anna sa...

Åh men jag har ju varit på äventyr till Fridhemsplan idag. Hittade den på pocketshop! Nu ska jag läsa. Men fy fasiken vad lång den är. Och så Frey på det. Kan vi ta en kortis nästa gång? :)

Evelina sa...

Aha, bra bra! Du behöver nog inte oroa dig för längden på Nesser, det brukar sällan vara ett problem med deckare... :)