fredag, september 23

God morgon folks!


Nu har jag placerat mig i bästa bokbloggarrummet och har faktiskt med mig datorn, vilket jag inte hade igår. Jag tog en sväng genom böckerna på entréplan innan jag satte mig här uppe. Det är rätt dåligt med billiga böcker här får jag säga. 40 kr för en pocket är det allt som oftast och det är ju ungefär vad jag betalar när jag beställer från Adlibris. Men det finns vissa guldkorn! Igår köpte jag en superbillig pocket i Kabusas monter för 15 kronor tror jag det var. Idag gick jag förbi Leopard förlag och där fick jag tag i en bok som jag dessutom tänkt att jag måste köpa!


Nämligen den här! Lena Sundströms Världens lyckligaste folk. Jag älskar Lena Sundström! Känner mig mycket mycket nöjd över detta. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen ska jag lyssna på Thomas Bodström och ännu lite senare ska jag hänga med Mario Vargas Llosa. Misstänker att det är rätt så många andra som också vill hänga med honom så jag kanske bör vara där rätt tidigt.

Inga kommentarer: