torsdag, juli 28

Semesterläsning part II

Förra gången jag var på semester blev det ju inte så mycket läst, även om mina intentioner var annorlunda. Hela den här sommaren har varit en dålig lässommar. Jag tror att jag har haft för mycket att göra, varit för trött.

Nu laddar jag upp för den riktiga semestern på fyra veckor. Den femte går jag på semester. Då jävlar. Inför semester sitter jag och planerar. Oates måste med! Och Johanna Nilsson! och helt plötsligt har jag en jättehög. Tur att jag ska hem om och inte måste släpa med mig allt på en gång.

how to make gif

3 kommentarer:

Camilla sa...

Hej! Jag blev fantastiskt nyfiken på boken med en telefonkiosk på framsidan, den såg spännande ut. Vilken är det?

Camilla sa...

Hej! Jag blev fantastiskt nyfiken på boken med en telefonkiosk på framsidan, den såg spännande ut. Vilken är det?

Jenny sa...

http://www.bok.nu/Johanna_Nilsson/Konsten_att_vara_Ela

- Johanna Nilssons "Konsten att vara Ela".