måndag, juli 12

Måste bara beklaga mig lite.

Min farhåga att de reserverade böckerna skulle bli mina när jag fick semester och inte kunde hämta ut dem har inträffat. Fick Kokain för två veckor sen och när jag bara hunnit läsa 40 sidor på drygt en vecka frågade min pojkvän mig Hur ska du hinna det där? varav jag lämnade tillbaka boken på biblioteket dagen efter. Det var dessutom inte ett helt svårt val eftersom det jag hann läsa inte riktigt föll mig i smaken. Men, jag kommer med all säkerhet att läsa den ngn gång i framtiden eftersom jag blev himla sugen när jag såg det här strax efter att boken var återlämnad.

Så fick jag även mail i fredags om att Livets Ord finns att hämta, men jag kommer varken hinna hämta den eller läsa den inom tidsramen eftersom det är semester och jag inom kort kommer att befinna mig en bra bit ifrån Stockholms bibliotek. Trist, men jag får väl låna om den igen framåt hösten.

Hur låga tror ni oddsen är på att jag snart kommer få mail med info om att Dagens outfit finns att hämta? Hrmpf.

Inga kommentarer: