söndag, december 23

Vilken bok ser du fram emot 2013?

bokcirkus! svarar: 
Vilken bok ser du fram emot 2013?


Sara: Nyckeln, tredje delen i Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgrens böcker om Engelsfors efter Cirkeln och Eld. Kommer hösten 2013.

Jenny: Jag är med Sara på den där. Skulle inte ha något emot ifall Khaled Hosseini (var tog du vägen?) eller Chimamanda Ngozi Adichie kom med något nytt heller

Evelina: Jag har ju skitdålig koll på böcker som ska komma ut. Men om jag fick önska skulle jag vilja ha en ny Augusten Burroughs-bok och en ny från James Frey. Borde kanske kolla hur realistiskt det är.

Anna: Jag har absolut ingen aning om vad som kommer nästa år. Vet således inte riktigt vad jag ska skriva här.

Cia: Jag läser ju väldigt sällan nya böcker eftersom sannolikheten är större att de bästa böckerna redan är utsållade ur tidigare års utgivning. Jag ser därför fram emot ett riktigt bra tips på en bok som redan finns och passar min smak perfekt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ser fram emot sista boken i Wheel of time serien till Robert Jordan! Kommer i januari!

Evelina sa...

Åh, bra tips!