onsdag, juni 29

Kändis IGEN!

Asså gud vad känd man är nu va. Först är vi med i YourLife och sen är jag med som bokkonsument i Bokhora. Kanske måste sätta mobilen på ljudlöst nu så inte alla försöker få tag i mig på en gång osv. Eh. Nåväl. Jag fyllde i enkäten vid midnatt häromkvällen och när jag läste igenom den idag insåg jag att "biologier" väl ändå inte är en typisk bokgenre? Panikmejlade Johanna K nyss om att hon skulle ändra detta till biografier. Heh. Just den bokgenren är ju lite mer känd så att säga. Hon är ju snabb i vändningarna som tur är. Hade blivit så pinsamt annars. I övrigt har jag nog svarat hyfsat korrekt. Jag tjatar lite om James Frey, det gör jag. Men det är ju så svårt att låta bli! In och läs med er då! Sätt fart!

1 kommentar:

Hanneles bokparadis sa...

biografier är kul,
nästan lika kul som bli kändis :)