lördag, maj 7

Sara, här kommer ett boktips!

Jag ligger hemma med influensa. Det känns som om jag har ögon- och öroninflammation samtidigt som jag svettas kopiösa mängder, hostar och snörvlar. Det gör för ont i ögonen för att titta på tv eller en datorskärm, så jag har hängt med Jonas Hassen Khemiri.

Ja, det kanske är lite pinsamt att jag inte läst Ett öga rött innan, men den blev så hypad att jag inte var sugen och sen har jag tänkt mja, kanske tills jag hittade den på loppis för tio kronor.

Den lästes ut på några timmar och ja, jag borde så klart läst den innan. Jag tänkte mest skriva det här för att jag tycker att bokcirkus!-Sara borde läsa den här boken. Jag var inne på hennes profil på bok.nu och såg att hon inte verkade ha läst den. Sara, det här är en bok för dig!

3 kommentarer:

Hanneles bok-paradis sa...

Krya på dej (jag väntar ofta på tio kronors böcker :)

Jenny sa...

Tack! Tio kronorsböcker är toppen. Nästan lika bra som fem kronorsböcker!

sara sa...

Såklart borde jag ha läst den, men hamnade också lite efter i hajpen och sedan har det inte blivit av.

Sätter upp den på listan över böcker jag ska läsa, igen.