onsdag, februari 16

Hurra för stadsbiblioteket!

Jag lyssnar på ljudbok! Herregud vad spännande detta är! Har aldrig lyssnat på ljudbok förut! Kan inte sluta använda utropstecken! Eh okej. Är så himla glad över att det blev en bok som jag gärna ville läsa. Är dessutom mycket glad över att jag kunde "få tag" i boken här i Bogotá, via stadsbiblioteket i Stockholm. Det blir så mycket enklare då. Har nu lyssnat igenom en tiondel av boken. Det går väldigt lätt när man bara lyssnar. Man kan ju göra massa andra saker samtidigt! Märker dock att jag svävar i väg i tankarna med jämna mellanrum och får spola tillbaka. Det återstår väl att se i slutet av boken hur pass väl jag har hängt med. Önskar att ljudboken fanns på originalspråk men jag får nöja mig med Marika. Hon är rätt bra hon med.

2 kommentarer:

Cia sa...

Funderar på att göra som du faktiskt!

Bohusläningens Bokblogg sa...

I know, heja stadsbibblan - där jobbar min pappa. Och Just Kids är just wonderful! Älskade den boken.

//Annaluna