onsdag, december 5

Tävla om barnböcker

Jag brukar inte tävla i tävlingar på nätet. Dels för att jag inte tycker om att sprida reklam (som jag ofta tycker att det är - du kan vinna det här om du gillar oss på Facebook kommenterar på vår sida länkar på din egen blogg säljer dig till djävulen) dels för att jag bara tävlar om det är något jag verkligen vill ha/behöver. Är det inte något jag verkligen vill ha/behöver, varför tävla för tävlandets skull när någon som hellre vill ha saken kan få den?

I alla fall. Nu har det kommit en tävling där jag skulle kunna hugga av min ena handens fingrar stoppa en handens fingrar i ett glas fullt av väldigt varmt vatten (dock ej kokande, är inte dum i huvudet). Bokunge lottar ut ett paket barnböcker med jul/vintertema. 


Alla internetsidor som är bra och handlar om böcker eller barnböcker är värda guldmynt. Kombinerat barn och böcker är ett berg av guldmynt. 


Inga kommentarer: